Методична робота

  • HOME »
  • Методична робота

 Методична робота школи – це цілісна система аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової, дослідницької, науково-практичної, інформаційної діяльності з підвищення наукового, загальнокультурного рівня педагогічних працівників, що сприяє удосконаленню професійної компетентності вчителів та підвищенню навчально-виховного процесу.

   Науково- методична проблемна тема школи на 2016-2017н.р. –2020-2021н.р.:

«Формування життєвої компетентності – передумова підвищення якості освіти школярів».

   Модель і структура над єдиною науково – методичною проблемою темою

C_2

C_3 C_1_png

Методична  рада школи :

Ушакова Людмила Іванівна  — голова методичної ради;
Орцева Тетяна Миколаївна  — заступник голови методичної ради, заступник директора з навчально-виховної роботи;
Бурматова Ольга Михайлівна— заступник директора з виховної роботи;
Горощенко Тетяна Сергіївна — заступник директора з навчально-виховної роботи;
Дучка Світлана Олексіївна — керівник методичного об’єднання вчителів української мови і літератури, секретар методичної ради;
Ушакова Марина Іванівна — керівник методичного об’єднання вчителів   російської мови і літератури;
Давиденко Анжела Олександрівна — керівник методичного об’єднання вчителів  іноземної мови;
Данилова Катерина Михайлівна— керівник методичного об’єднання вчителів предметів  суспільно- гуманітарного циклу  ;
Романець Олена Миколаївна— керівник методичного об’єднання вчителів предметів   природничого  циклу  ;
Піскорська Інна Олександрівна — керівник методичного об’єднання вчителів математики та інформатики ;
Смирнова Наталя Миколаївна — керівник методичного об’єднання вчителів предметів  художньо- естетичного  циклу ;
Ковальчук Юрій Володимирович— керівник методичного об’єднання вчителів фізичної культури, предмета «Захист Вітчизни»
Вотріна Світлана Вікторівна — керівник методичного об’єднання вчителів     початкової  школи   ;
Трибухіна Олена Анатоліївна — керівник методичного об’єднання вчителів трудового навчання;
Скорнякова Ольга  Євгенівна —  керівник методичного об’єднання класних керівників;
Скіба Світлана Іванівна – завідуюча шкільною бібліотекою;
Кудряшова Діана Станіславівна – практичний психолог.

  Педагогічна рада-захист інновацій             «Підвищення якості навчально-виховного процесу шляхом впровадження компетентнісно орієнтованого підходу, сучасних інноваційних технологій »

Відповідно до річного плану роботи школи, 03.12.2019 року,   відбулася педагогічна рада-захист інновацій  « Підвищення якості навчально-виховного процесу шляхом впровадження компетентнісно орієнтованого підходу, сучасних інноваційних технологій » , де  було розкрито різні сторони інноваційних технологій  та досвід їх застосування у практичній діяльності.

Учасники мікрогрупи вчителів початкової школи (спікер Вотріна С.В.) провели ділову гру  « Впровадження ігрових технологій в освітній процес початкової школи», склали ментальну карту.

Спікер другої мікрогрупи групи  Гончаренко Н.В.,учитель історії , провів тренінг  «Хмарні технології в освітньому процесі».   Учасники ознайомились з теоретичною частиною роботи з Google диском та сервісом Padlet,  тестували інформацію на практиці.   Проведення SWOT аналізу визначило доцільність використання цих сервісів у педагогічній діяльності.

Спікер Данилова К.М., учитель історії, провела  міні — тренінг « Роль візуальних джерел у протидії  мові ворожнечі. Права людини і цінності». Учасники   познайомилися з теоретичним матеріалом щодо розуміння мови ворожнечі,   зрозуміли її причини та наслідки.  Група  презентувала «Дерево мови ненависті»,  аналізуючи «корені» проблеми, шляхи її  вирішення в контексті  Загальної Декларації прав людини .

Спікер Сиченко Л.В.,учитель української мови та літератури ,  ознайомила учасників групи  з  такими  прийомами і методами , як :  артскрайбінг, інтелект-карти, кроссенс.   Результатом роботи групи стало створення власної інтелект-карти   «Самоосвіта» та кроссенсу   «Модель сучасного учителя».

Спікер Давиденко А.О., учитель англійської мови,  продовжила серію тренінгів « Створення інтерактивного навчального середовища для підвищення мотивації та організації ефективного освітнього процесу шляхом застосування онлайн-сервісу Learning Apps». Учасники тренінгу вчилися  створювати власну вправу, використовуючи шаблон « Класифікація», в основі якого лежить діаграма Венна. Побували у ролі учня, відпрацювавши виконання вправи через сканування QR коду власним пристроєм, отримали електронний кейс методичних матеріалів.

Дана форма педагогічної ради сприяла розвитку пізнавальної активності педагогів, їх творчої ініціативи, самоосвіти, формування в колективі атмосфери плідного співробітництва.


Сторінками Декади педагогічної майстерності

Згідно з річним планом роботи школи , з метою активізації творчого потенціалу педагогів, впровадження педагогічних досягнень науки , удосконалення фахової майстерності , обміну досвідом  з використання інноваційних технологій   з 19.02.2018 року  в школі розпочалася Декада педагогічної майстерності .

Використання хмарних сервісів на уроці історії України. Тема: « Культура України середи 1960 — першої половини 1980 років» .  11-Б клас. Учитель Гончаренко Н. В.

Інтерактивні вправи засобами онлайн –сервісу Learning Apps на уроці англійської мови . 9-В клас. Тема : « Чарльс  Дікенс . « Різдвяна пісня» .  Домашнє читання.  Учитель Давиденко А.О.

ІКТ на уроці основ здоров’я для формування ключових компетентностей учнів. Тема : «Профілактика порушень зору та постави» . 5-Г клас. Учитель Пронюшкіна М.С.

Постійна активізація взаємодії на уроці англійської мови шляхом впровадження інтерактивних технологій навчання. 3-Б клас.

Тема уроку: « Святковий квест Санта Клауса» . Учитель Жилін Д.С.


PAGETOP