Методична робота

  • HOME »
  • Методична робота

 Методична робота школи – це цілісна система аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової, дослідницької, науково-практичної, інформаційної діяльності з підвищення наукового, загальнокультурного рівня педагогічних працівників, що сприяє удосконаленню професійної компетентності вчителів та підвищенню навчально-виховного процесу.

   Науково- методична проблемна тема школи на 2016-2017н.р. –2020-2021н.р.:

«Формування життєвої компетентності – передумова підвищення якості освіти школярів».

   Модель і структура над єдиною науково – методичною проблемою темою

C_2

C_3 C_1_png

Методична  рада школи :

Ушакова Людмила Іванівна  — голова методичної ради;
Орцева Тетяна Миколаївна  — заступник голови методичної ради, заступник директора з навчально-виховної роботи;
Бурматова Ольга Михайлівна— заступник директора з виховної роботи;
Горощенко Тетяна Сергіївна — заступник директора з навчально-виховної роботи;
Дучка Світлана Олексіївна — керівник методичного об’єднання вчителів української мови і літератури, секретар методичної ради;
Ушакова Марина Іванівна — керівник методичного об’єднання вчителів   російської мови і літератури;
Давиденко Анжела Олександрівна — керівник методичного об’єднання вчителів  іноземної мови;
Данилова Катерина Михайлівна— керівник методичного об’єднання вчителів предметів  суспільно- гуманітарного циклу  ;
Романець Олена Миколаївна— керівник методичного об’єднання вчителів предметів   природничого  циклу  ;
Піскорська Інна Олександрівна — керівник методичного об’єднання вчителів математики та інформатики ;
Смирнова Наталя Миколаївна — керівник методичного об’єднання вчителів предметів  художньо- естетичного  циклу ;
Ковальчук Юрій Володимирович— керівник методичного об’єднання вчителів фізичної культури, предмета «Захист Вітчизни»
Вотріна Світлана Вікторівна — керівник методичного об’єднання вчителів     початкової  школи   ;
Трибухіна Олена Анатоліївна — керівник методичного об’єднання вчителів трудового навчання;
Скорнякова Ольга  Євгенівна —  керівник методичного об’єднання класних керівників;
Скіба Світлана Іванівна – завідуюча шкільною бібліотекою;
Кудряшова Діана Станіславівна – практичний психолог.

Педагогічна рада « Впровадження нового змісту освіти шляхом створення оптимальних умов для розвитку дітей. Підсумки І семестру»

Відповідно до річного плану роботи школи, 03.02.2020 року, відбулося засідання педагогічної ради « Впровадження нового змісту освіти шляхом створення оптимальних умов для розвитку дітей. Підсумки І семестру», на якій розглянули різноманітні умови успішного розвитку дитини під час освітнього процесу.
Заступники директора з навчально-виховної роботи   Соколовська В.М.,  Горощенко Т.С презентували матеріали моніторингового дослідження успішності учнів за результатами семестрового оцінювання.
Учасники педради працювали у мікрогрупах. Так, учителі початкової школи ( спікер Машура О.А) ознайомилися з практичним досвідом інтегрованого навчання згідно з Концепцією НУШ, виготовили і презентували лепбук « Весна прийшла!». Учасники групи ( спікери Маркова О.В., Іванова Л.А.) розповіли про основні принципи соціальної адаптації дітей з особливими освітніми потребами в умовах початкової школи, провели ділову гру, розробили модель соціалізації особистості.


Спікер Баранченко О.Є. ознайомила учасників своєї мікрогрупи з принципами фінської середньої освіти. Учителі працювали з метафоричними картами, які запропонувала шкільний психолог Кудряшова Д.С. , розробили модель « Родзинки фінської системи, які зацікавили Вас найбільше».


Спікер Мезінова Т.О. провела міні-тренінг « Інклюзивне навчання: сутність,принципи,переваги». Учасники познайомилися з теоретичним матеріалом щодо розуміння « інклюзивне навчання», « інклюзивне освітнє середовище», обговорили переваги інклюзивного навчання для дітей з особливими освітніми потребами.


Спікер Кужільна Ж.С. провела рольову гру, де вчителі спробували себе в ролі дизайнерів, знайомилися з організацією освітнього простору навчальних кабінетів, з задоволенням пропонували власні ідеї оформлення класних кімнат.


Дана форма педагогічної ради сприяла розвитку творчої ініціативи педагогів, формування в колективі атмосфери плідного співробітництва.

  Педагогічна рада-захист інновацій             «Підвищення якості навчально-виховного процесу шляхом впровадження компетентнісно орієнтованого підходу, сучасних інноваційних технологій »

Відповідно до річного плану роботи школи, 03.12.2019 року,   відбулася педагогічна рада-захист інновацій  « Підвищення якості навчально-виховного процесу шляхом впровадження компетентнісно орієнтованого підходу, сучасних інноваційних технологій » , де  було розкрито різні сторони інноваційних технологій  та досвід їх застосування у практичній діяльності.

Учасники мікрогрупи вчителів початкової школи (спікер Вотріна С.В.) провели ділову гру  « Впровадження ігрових технологій в освітній процес початкової школи», склали ментальну карту.

Спікер другої мікрогрупи групи  Гончаренко Н.В.,учитель історії , провів тренінг  «Хмарні технології в освітньому процесі».   Учасники ознайомились з теоретичною частиною роботи з Google диском та сервісом Padlet,  тестували інформацію на практиці.   Проведення SWOT аналізу визначило доцільність використання цих сервісів у педагогічній діяльності.

Спікер Данилова К.М., учитель історії, провела  міні — тренінг « Роль візуальних джерел у протидії  мові ворожнечі. Права людини і цінності». Учасники   познайомилися з теоретичним матеріалом щодо розуміння мови ворожнечі,   зрозуміли її причини та наслідки.  Група  презентувала «Дерево мови ненависті»,  аналізуючи «корені» проблеми, шляхи її  вирішення в контексті  Загальної Декларації прав людини .

Спікер Сиченко Л.В.,учитель української мови та літератури ,  ознайомила учасників групи  з  такими  прийомами і методами , як :  артскрайбінг, інтелект-карти, кроссенс.   Результатом роботи групи стало створення власної інтелект-карти   «Самоосвіта» та кроссенсу   «Модель сучасного учителя».

Спікер Давиденко А.О., учитель англійської мови,  продовжила серію тренінгів « Створення інтерактивного навчального середовища для підвищення мотивації та організації ефективного освітнього процесу шляхом застосування онлайн-сервісу Learning Apps». Учасники тренінгу вчилися  створювати власну вправу, використовуючи шаблон « Класифікація», в основі якого лежить діаграма Венна. Побували у ролі учня, відпрацювавши виконання вправи через сканування QR коду власним пристроєм, отримали електронний кейс методичних матеріалів.

Дана форма педагогічної ради сприяла розвитку пізнавальної активності педагогів, їх творчої ініціативи, самоосвіти, формування в колективі атмосфери плідного співробітництва.

Тренінг « Шляхи застосування онлайн-сервісу Learning Apps. Використання хмарних сервісів у звітності освітнього процесу »

Відповідно до річного плану роботи школи  28-29 жовтня 2019 року  на базі шкільного методичного кабінету  проведено  тренінг для вчителів школи  «Створення інтерактивного  навчального середовища для підвищення мотивації та організації ефективного освітнього процесу».  Мета заходу — підвищення рівня інформаційно-цифрової компетентності педагогів.

Друге заняття циклу тренінгів на тему « Шляхи застосування  онлайн-сервісу Learning Apps. Використання хмарних сервісів у звітності  освітнього процесу », провели Анжела Давиденко, вчитель англійської мови, керівник шкільного методичного об’єднання вчителів іноземної  й Олена Баранченко, вчитель інформатики і математики. Учасники заходу  виконали низку практичних завдань для вдосконалення рівня професійної компетентності та забезпечення якісного впровадження діяльнісних методів навчання в освітній процес.

Педагогічна рада «Підсумки роботи колективу за 2018-2019 навчальний рік та пріоритетні завдання на 2019-2020 навчальний рік у контексті реалізації Концепції Нової української школи».

Відповідно до річного плану роботи школи, 30.08.2019 р., відбулася педагогічна рада.

З метою удосконалення професійної компетентності учителів практичну частину заходу було проведено у формі локацій (тематичних тренінгів), які діяли одночасно.

Так, вчитель англійської мови Давиденко А.О. провела тренінг «Створення інтерактивного  навчального середовища для підвищення мотивації та організації ефективного освітнього процесу шляхом застосування  онлайн-сервісу Learning Apps з використанням принципу BYOD». Учасники тренінгу працювали у мікрогрупах, удосконалюючи вміння роботи з  онлайн-інструментами для створення інтерактивних онлайнових вправ та ігор у навчанні і вчилися кодувати інформацію в QR кодах.

Тематика другого тренінгу була присвячена інфо-медіа грамотності педагогів XXI століття  ( тренери Ушакова Л.І., директор і Данилова К.М., учитель історії). Учасники тренінгу активно працювали в групах: знайомилися з термінами « пропаганда», « інформація»,  «фактори впливу на свідомість громадян», досліджували роль медіа, протидії пропаганді, маніпуляцій та мови ворожнечі, презентували  власні проєкти.

Учителі початкової школи спрямували тематику тренінгу на основні засади нової української школи. Під керівництвом учителів Важеніної О.А., Іванової Л.А., Воробйової Н.І було проведено ділову гру « Творчий педагог-творчі діти!», де кожен учасник мав змогу проявити спритність, кмітливість, нестандартність мислення і власноруч виготовити класну кімнату з осередками, використовуючи різні техніки: орігамі, аплікацію, лего.

Проведені тренінги спонукали усіх педагогів використовувати прийоми творчості в практичній роботі.

 Сторінками Декади педагогічної майстерності

Згідно з річним планом роботи школи , з метою активізації творчого потенціалу педагогів, впровадження педагогічних досягнень науки , удосконалення фахової майстерності , обміну досвідом  з використання інноваційних технологій   з 19.02.2018 року  в школі розпочалася Декада педагогічної майстерності .

Використання хмарних сервісів на уроці історії України. Тема: « Культура України середи 1960 — першої половини 1980 років» .  11-Б клас. Учитель Гончаренко Н. В.

Інтерактивні вправи засобами онлайн –сервісу Learning Apps на уроці англійської мови . 9-В клас. Тема : « Чарльс  Дікенс . « Різдвяна пісня» .  Домашнє читання.  Учитель Давиденко А.О.

ІКТ на уроці основ здоров’я для формування ключових компетентностей учнів. Тема : «Профілактика порушень зору та постави» . 5-Г клас. Учитель Пронюшкіна М.С.

Постійна активізація взаємодії на уроці англійської мови шляхом впровадження інтерактивних технологій навчання. 3-Б клас.

Тема уроку: « Святковий квест Санта Клауса» . Учитель Жилін Д.С.


PAGETOP