Надання освітніх послуг школярам 1 – 4 класів на період призупинення освітнього процесу в школі
3- Д клас ЗОШ № 53, в якому навчаються діти з особливими освітніми проблемами. Уроки музичного мистецтва, які проводить вчитель вищої категорії Колпакової Л.Г., допомагають дітям відчути красу оточуючого світу, розвивають творчі здібності дітей, дають наснагу,можливість розуміти неповторний,чарівний світ мистецтва.
У світі мистецтваhttps://www.youtube.com/watch?v=dA0qrSI-Kbg&feature=youtu.be
У світі мистецтва 3-Д класhttps://www.youtube.com/watch?v=FlhtwTFzPcg&feature=youtu.be
На базі ДНЗ №29 вчителі початкової школи взяли участь у круглому столі «Наступність у впровадженні інноваційних технологій між дошкільним закладом та початковою школою в розвитку мислення дітей» для слухачів МОІППО зі спецкурсу «Наступність дошкільної та початкової освіти».
Вихователі та вчителі обмінялися досвідом використання інноваційних технологій в закладах та взяли участь у практичній частині заходу.
Чудовим святом «THE LITTLE GIANTS» («Маленькі гіганти») завершився тиждень англійської мови в початковій школі.
Учні 3та 4 класів продемонстрували свої знання з предмета. Команди «Веселі мавпенята», «Гарячі серця» та «Невтримні» приготували музичні вітання, запальні танці та пісні.
Організували та провели цей захід вчителі англійської мови Світа Н.В., Рудякова К.С. та Жилін Д.С.
Голова журі, директор школи Ушакова Л.І., нагородила переможців.
На високому рівні пройшов урок російської мови в 2-В класі (вчитель Важеніна Ольга Анатоліївна).
Метою фахової діяльності педагога є формування в учнів стійкої мотивації та позитивного ставлення до навчання, ключових компетентностей, творчих здібностей.
19 лютого в школі пройшов тренінг «Причини труднощів в навчанні письму на рівні букви та шляхи їх подолання» для вчителів та батьків учнів спеціальних класів, логопедів міста, який провела вчитель-логопед Шкавро Л.В.
Людмила Володимирівна дала практичні рекомендації присутнім щодо підготовки учнів до письма, навчила батьків правильно виконувати різноманітні вправи в ігровій формі, які допоможуть діткам з особливими потребами подолати труднощі в процесі навчання письму.