15.11.2019 У 9-Г класі соціальним педагогом та класним керівником було проведено тренінгове заняття за темою: «Толерантне ставлення до людей з особливими потребами».
Мета: Визначити рівень обізнаності учнів з даної теми, підвищити рівень мотивації дітей у толерантному спілкуванні з людьми з особливими потребами, розвивати навички особистісних якостей: милосердя,доброти, співчуття, взаємодопомоги.
Заняття почалося з обговорення «Толерантності» та понять, які з цим пов’язані. Правильні рішення, проблеми діти знаходили на життєвих прикладах та ситуаціях, висловлювали свої міркування. Обговорювалися цитати відомих мислителів.
Робота проходила в трьох групах. У кожної було завдання: самостійно скласти з малюнків ситуацію, де діти імпровізували прояви толерантності і нетолерантності. Також учні пропонували свої дії та заходи, які можна використовувати у житті.
Після заняття діти висловили своє задоволення та поділилися новими знаннями та враженнями.