30.08.2019 р. відбулася педагогічна рада «Підсумки роботи колективу за 2018-2019 навчальний рік та пріоритетні завдання на 2019-2020 навчальний рік у контексті реалізації Концепції Нової української школи».

  З метою удосконалення професійної компетентності учителів практичну частину заходу було проведено у формі локацій (тематичних тренінгів), які діяли одночасно.

    Так, вчитель англійської мови Давиденко А.О. провела тренінг «Створення інтерактивного  навчального середовища для підвищення мотивації та організації ефективного освітнього процесу шляхом застосування  онлайн-сервісу Learning Apps з використанням принципу BYOD». Учасники тренінгу працювали у мікрогрупах, удосконалюючи вміння роботи з  онлайн-інструментами для створення інтерактивних онлайнових вправ та ігор у навчанні і вчилися кодувати інформацію в QR кодах.

     Тематика другого тренінгу була присвячена інфо-медіа грамотності педагогів XXI століття  ( тренери Ушакова Л.І., директор і Данилова К.М., учитель історії). Учасники тренінгу активно працювали в групах: знайомилися з термінами « пропаганда», « інформація»,  «фактори впливу на свідомість громадян», досліджували роль медіа, протидії пропаганді, маніпуляцій та мови ворожнечі, презентували  власні проєкти.

     Учителі початкової школи спрямували тематику тренінгу на основні засади нової української школи. Під керівництвом учителів Важеніної О.А., Іванової Л.А., Воробйової Н.І було проведено ділову гру « Творчий педагог-творчі діти!», де кожен учасник мав змогу проявити спритність, кмітливість, нестандартність мислення і власноруч виготовити класну кімнату з осередками, використовуючи різні техніки: орігамі, аплікацію, лего.

    Проведені тренінги спонукали усіх педагогів використовувати прийоми творчості в практичній роботі.