З метою толерантного ставлення до людей з синдромом «Дауна», який відзначали 21 березня, в нашій школі пройшли класні години, уроки толерантності, флешмоб «Усміхнись мені, я хочу бути твоїм другом». Учні переглянули відео-ролик ««Сонячні» люди, які досягли успіху», між класами пройшов конкурс стіннівок.
На уроці толерантності, присвяченому Всесвітньому Дню боротьби з епілепсією, для учнів 5 – В класу було розкрито зміст поняття «епілепсія», «епілептичний напад»; вони ознайомилися з основними міфами про епілепсію, а також з правилами надання першої допомоги під час епілептичного нападу. Учні навчилися надавати необхідну допомогу. Такі години виховують у дітей доброзичливість, чуйність, взаємоповагу, людяність, терпимість і небайдужість.
Увага! Епілепсія! Міфи та реальність
26 березня у 5-Б класі була проведена класна година з приводу дня боротьби з епілепсією. Завдання, яке стояло перед нами, – розвіяти міфи про це захворювання і навчитися допомогати людям, які живуть з цим діагнозом. Діти не лише уважно слухали інформацію з цієї теми, але й наводили приклади з власного досвіду і жваво обговорювали деякі ситуації. Особливу увагу звернули на засоби надання першої допомоги.
На паралелі 6-х класів було проведено урок толерантності, присвячений Міжнародному дню людини з синдромом Дауна.Учні дізналися, що щороку, починаючі з 2006 року, 21 березня відзначають день людини з синдромом Дауна.Учні ознайомились зі змістом поняття « синдром Дауна»,довідались про «Сонячних людей», які досягли успіху у житті.Дізналися, що кожного року 21 березня у всьому світі проходить акція «LOTS OF SOCKS» і як до неї долучитися. Діти зрозуміли, що всі люди різні та мають рівні можливості.
Всесвітній день людей з синдромом Дауна
21 березня з нагоди Всесвітнього дня людини з синдромом Дауна в 7-А класі був проведений виховний захід. Наголос заходу зроблено на прикладах активної суспільної позиції людей з синдромом Дауна, які попри все здійснили свою головну мрію – стали успішними людьми.
Відеосюжети, які демонструвалися під час заходу , викликали глибокий емоційний відгук в учнів та жваве обговорення питань, пов’язаних з інтегруванням у суспільство людей з синдромом Дауна.На підтримку людей із синдромом Дауна ,учні вирізали різнокольорові шкарпетки,малювали «Мрії дітей з СД»
21 березня в 7-Д класі була проведена класна година, присвячена Дню толерантності до людей з синдромом Дауна. Учні ознайомилися з фактами, які свідчать, що серед них багато талановитих, креативних людей – це і актори, музиканти, педогоги і просто гарні робітники. Цих дітей ще називають «сонячні діти», вони завжди усміхнені і життєрадісні. Вони також мріють про якісну освіту, престижну роботу, хочуть завести сім”ю і бути щасливими батьками.
На класній годині ми вчилися бути толерантними до таких людей, поважати їх і не відрізняти їх від інших членів суспільства.
«Ми всі рівзі, але кожен із нас добрий по-своєму» – під таким лейтмотивом пройшов урок толерантності у 8-А класі, на якому учні дізналися про дітей з синдромом Дауна і їх непросте життя.Підлітки зрозуміли, наскільки «інакші» діти потребують підтримки і уваги з боку оточуючих. Цей урок допоміг відчути учням важливість почуттів людяності і щирості для всіх, а не тільки для тих хто народився з непарною хромосомою.
В 8-Г була проведена класна година «Ми різні, але ми – рівні». Основною метою стало формування в учнів навичок ефективного спілкування, розуміння проблем оточуючих людей. Учні провели тренінг – дослідження, переглянули уривки мультфільмів про дітей з синдромом Дауна. Гра «Так чи ні» дала можливість зробити висновки: треба ставитися одне до одного доброзичливо, дружньо, терпляче, шанобливо. Діти написали листа -побажання сучасному поколінню, в якому головою думкою стали слова:”Ми можемо жити в злагоді одне з одним, цінувати одне одного, приймати всіх такими, якими вони є.”
27 березня з метою виховання доброзичливості, чуйності, взаємоповаги, людяності і небайдужості у 9-В класі під керівництвом Давиденко А.О. було проведено урок, присвячений Міжнародному дню людей з синдромом Дауна.
Під час уроку учні переглянули відео « Світові особистості з синдромом Дауна», познайомилися з роботами « сонячного художника » Реймонда Ху, вчилися бачити спочатку людину, а потім її інвалідність, встановлювати доброзичливі та толерантні стосунки з іншими.
Учні взяли участь в акції “LOTS OF SOCKS”. Таким чином вони приєдналися до акції, яка проходить по всьому світу. Цим продемонстрували свою солідарність з людьми з непарною хромосомою, зрозуміли, як це – бути не таким, як більшість.
21 марта, в Международный день толерантности к людям, родившимся с синдромом Дауна, в 9-А классе был проведен классный час. Учащиеся узнали об особенностях этого заболевания и пришли к выводу, что ” “солнечные” люди тоже могут быть успешными, хорошими друзьями, достичь высоких результатов в различных профессиях. В процессе общения обсудили видеофильм об успешных людях с этим синдромом. Среди них известные музыканты, актеры, педагоги, ученые.
В конце урока был проведен флеш-моб.
21 березня відзначають Міжнародний день людини із синдромом Дауна. Ця подія ввійшла в календар 2006 р. Міжнародний день людини з синдромом Дауна ставить перед собою мету привернути увагу суспільства до проблем людей з обмеженими здібностями, адже вони трохи відрізняються від звичайних людей. Саме тому, щоб підтримати сонячних діток, 28 березня в 10-х класах було проведено годину толерантності. Учні ознайомилися з термінологією для позначення інвалідності, дізналися про життя відомих людей з синдромом Дауна; переглянули відеофільми і дійшли висновку,що діти з синдромом Дауна обдаровані не менш, ніж звичайні діти. Багато хто має художній талант, музичні (в тому числі танцювальні та співочі) і артистичні здібності, схильні до поезії, успішні в спорті. Тому якщо у вас є знайомі “сонячні” дітки, можливо, хтось живе по сусідству або вчиться із вашими дітьми в садку або школі, обов’язково проявляйте участь і вчіть дітей дружити. Усім, причетним до Міжнародного дня людей із синдромом Дауна, ми бажаємо здоров’я і сил.
В 11- х класах було проведено урок доброти до Всесвітнього дня людей з синдромом Дауна. Під час дружньої бесіди учні поділились цікавими фактами з життя відомих особистостей з синдромом Дауна , переглянули відео про австралійську модель Мейделін Стюарт, вчились аналізувати та узагальнювати інформацію з цього питання; виконуючи завдання тренінгу, намагались бачити себе та інших такими, якими вони є насправді, і вчились встановлювати доброзичливі та толерантні стосунки з різними людьми.